Tom clancy Ghost Recon: Breakpoint — úžasný zálivkou. Recenze

Ubisoft

Vydavatel v Rusku
Ubisoft

Developer
Ubisoft

Minimální požadavky
Procesor Intel Core i5-byla 4.460 3,2 Ghz/AMD Ryzen 3 1200 3,1 Ghz, 8 Gb RAM, grafická karta s podporou DirectX 11 a 2 nebo 3 Gb paměti, jako je například NVIDIA GeForce GTX 960/AMD Radeon R9 280X, 50 Gb na pevném disku, připojení k internetu a účet na Uplay

Doporučené požadavky
Procesor Intel Core i7-6700K 4,0 Ghz/AMD Ryzen 5 1600 3,2 Ghz, 8 Gb RAM, grafická karta s podporou DirectX 11 a 6 nebo 8 Gb paměti, jako je například NVIDIA GeForce GTX 1060/AMD Radeon RX 480

Datum vydání
4. října 2019 rok

Věkovou hranici
Od 18 let

Platformy
PC, PlayStation 4, Xbox One

Oficiální internetové stránky

Hra je testován na PS4

Problémy s Tom clancy Ghost Recon: Wildlands nebylo tak těžké se rozhodnout: naplnit událostmi otevřený svět, udělat větší důraz na ploše, zlepšení umělé inteligence spoluhráči a soupeři a opravit některé menší nedostatky. Pak byl by perfektní pokračování, jak to dokáže udělat Ubisoft, u kterého prakticky všechno vyjde, jen se druhý krát. Nicméně v případě Breakpoint vývojáři nejsou jen šel na druhou stranu, a pokoušel se запихнуть do hry všechny mechaniky, které se dříve setkali v projektech francouzské společnosti Výsledek плачевный.

⇡#Duchové módy

Nový Ghost Recon, proč se rozhodli udělat po vzoru The Division, a proto z poražených nepřátel vypadávají různé barevné věci, o než uvádějí вылезающие z pod země paprsky světla. Zelené, modré, fialové, zlaté — předměty sbírat muset neustále, a pokaždé, když se jejich obraz zabírá téměř čtvrtinu obrazovky. Nosí robustní přilba páté úrovně — přes deset minut, lze ji vyhodil, protože дырявая čepice sedmé úrovně, kam je pevnější, ano a celkové síly zvýší.

Tvou tvář, když prošel Breakpoint a můžeš ji smazat

Vzhled svého hrdinu můžete upravit v samostatném menu, po které se na něm bude zobrazovat pouze vybraná vybavení (a není notoricky známý дырявая szp). Z tohoto důvodu systém trofejí se stává ještě více nesmyslné — prostě se najde věc s vysokou úrovní, otevřete inventář, экипируете ji a zavřete inventář. U předmětů nějaké vlastnosti, ale lepší výdrž na 2 % a poškození na дронам na 1 %, budete sotva všimnete, že v průběhu hry, tak se podívejte na tyto popisu není třeba.

Na jedné straně, Wildlands jde na území “luther-person stříleček”, v nichž můžete zvýšit své skóre síly tím, že hledá nejlepší vybavení, a na straně druhé, to umožňuje zabít jakéhokoliv živého soupeře zásah do hlavy. Bez ohledu na to, 1 úroveň враждебный vojáků nebo 150-go — naprosto všichni zahynou po první хедшота. Nebo dvě, pokud je cílem nosí helmu. Problémy vznikají pouze v bitvách s дронами, u nichž není kriticky ohrožených míst. V případě, že s nimi bezproblémová low-level hráče a mocného robota sotva odezní první vítězství, věděli, že ten je ochoten o-o-o-velmi dlouho se s ním trápit, způsobit смехотворный poškození.

Zdánlivě maličkost — objevte menu ano переключай svoje věci, že v tom složitého? A obtíže spojené se zbraněmi, které se také neustále zlepšuje. Samozřejmě, že je možné měnit automaty na brokovnice jen kvůli jejich úrovně, ale většina hráčů jistě raději se rozloučit s oblíbenými zbraněmi. K tomu je třeba někde najít své plány, a pak pokaždé otevřít obchod (buď letět na základnu, nebo dělat to přes отрядный tábor, co je jednodušší) a utrácet peníze na získání přesně stejné zbraně, jen s vyšší úrovní. Všechny vaše nainstalované modifikace, včetně zvětšené обоймы, bezpečně слетят, a když se opět zapomněl je dát, si člověk klade otázku, komu to přičíst za vinu — sobě, nebo vývojáře, придумавших takovou бредовую systém.

Jako v každé podobné hře, vykřičníky a záznam není успеваешь uklidit

⇡#Hvězdy nesouhlasil

A dobře by design misí se nějak měnil v závislosti na síle charakteru, ale ne — on zůstane úplně stejná jak budete postupovat. Dostanete úkol, první fáze kterého nutně provádí v pěti nebo deseti kilometrů od vaší polohy. Na cestě tam. Tam začíná sbírat informace: vyslýchat jednoduchých obyvatel, nebo zraněné stráže, studovat počítače a nějaké kousky papíru. Pak zase někam jedete, tam se zabývají stejným, a to může být opakován třikrát nebo čtyřikrát. Budou chodit důležité (jako by) pro plot postavy, v dialozích můžete vybrat ohledu na to, co nemá vliv na odpovědi, ale všechny to tak podává, že i poslouchat prázdnou болтологию nechci. Nakonec budete jezdit, летаете a střílet — to je všechno zábava.

Breakpoint není tak daleko pryč od předchůdce, pokud jde o spiknutí, a v něčem byl i horší. Na historii, začnete věnovat pozornost pouze, když se na obrazovce objeví postava Johna Бернтала — herec opravdu snažil, aby jeho hrdina je nezapomenutelný. Nicméně všechny práce Бернтала перечеркивает nízká úroveň dialogů, příběhu a podání — hrdinové изрекают banality, nic se vlastně neděje, na kolečkových bruslích hrdinové stojí na jednom místě a diskutují, dokud kamera skáče mezi dvěma ракурсами. Navíc replika v anglické verzi celou dobu обрываются za sekundu do toho, jak se postava договорит frázi.

V důsledku toho se v Breakpoint lze zůstat jen kvůli hratelnosti, pravidelně generování zajímavých situací. Až narazíte na další cíl, nad hlavou může létat nepřátelské vrtulník — musí spadnout na zem a použít kamufláže. Pak z tohoto ustanovení zabijete nic netušící stráže, pre-tím, že zkoumá okolí pomocí отмечающего všichni v řadě drone. Tiše a nepozorovaně střílet do hlavy z pistole s tlumičem zábavné, zvláště pokud je to jedna z nebezpečných oblastí, kde jsou nepřátelé, jako by podstatně silnější vás. Pravda, pak se mohou vrátit roboti a všechno zkazit, tak to stojí za to předem najít úkryt.

Miliarda вопросиков na mapě je možné studovat s pomocí drone

Nicméně, Ghost Recon z názvu lze vyhodil úplně. Samozřejmě, pokud se hraje na nějakém ультрахардкорном režimu, vypnutím rozhraní a усложнив si úkol, pak zůstat mlčenlivý třeba. V průměru na stejné úrovni obtížnosti to není nutné, mnohem jednodušší a rychlejší letět na základnu vrtulníkem a všechny zabít, a pak se rychle narovnal s хилым posilování, příjezd která někdy ani nevšimnou. A koneckonců, jak to bylo zábavné synchronizaci střílet ve starších hrách série, fuj!

A зачищать umístění muset neustále, protože jsou poseté sběratelské předměty, сундуками a jiné neměnné smetí od Ubisoft. Někde ukryté modifikace, někde leží výkresy, ve většině případů narazíte na věci líp než ty, co nosí postava v tomto bodě. S některými obyčejnými obyvateli si můžete popovídat s dotazem, kde najít ten či onen předmět. Dívka, která pracuje v kanceláři, s radostí vám řekne, kde leží tlumič, nebo zbraň. Je nelogické a nesmyslné, ale i tak se dá charakterizovat celou hru, takže tyto maličkosti nezpůsobují problémy.

⇡#Přežití a přežití bez

Aby se tak úplně upřímně kopírovat The Division, Assassin ‘ s Creed Odyssey a další své stejné hry, Ubisoft se rozhodla přidat prvky simulátoru přežití. Nicméně je složen pocit, že jejich realizovali výhradně k tomu, aby seznam v popisu hry více funkcí. Výdrž postavy postupem času klesají, musí se pít vodu, nabírá se jí z vod! Ne tak docela, výdrž klesne procent na 10, a pomocí pasivních dovedností ji může výrazně zvýšit. Postavy v nájezdech se mohou zranit, ho potřebovat lékařskou pomoc! Ne, prostě má brát jedna ozdobíme plátkem stupnice zdraví, on sám začne kulhat, ale nekonečné (ano, nekonečné) bandáže vše opraví do pěti sekund.

Za Бернтала škoda — souhlasil podílet se na takovém slabém projektu

Navíc ve hře existuje tzv. “komplexní krajiny” — na různé povrchy hrdina pohybuje jako něco zvláštního. A pokud zpomalující jeho sníh a voda vypadají v pořádku, je to schopnost jít dolů po svazích způsobí jen smích — to dělá tři kroky a už se začíná až po uši valit se dolů. A animace byla natolik křivé, že proces sestup se změní v šapitó. Jednodušší netrpěl a vzít vrtulník. Obecně platí, že normální přežití neexistuje — existuje jen nápady na realizaci, která kulhá na obě nohy.

Možná Ubisoft banální není dostatek času — mnoho věcí ve hře poukazují na to, zejména rozhraní. Menu s aplikacemi by se snažili udělat maximálně nepohodlné, je to jen koláž z fotografií a obrázků, ve kterém se sakra držet krok сломит. Mini-mapa je neustále mizí spolu se zbytkem rozhraní — to lze vypnout v nastavení, ale proč se původně udělat normální? K řízení je také vznikají nároky — vychvalovaný “inovativní systém adaptivních úkrytu” funguje něco, jako je, nikdy nevíte, “приклеился” má postava ke schránce, nebo není schopen высунуться při прицеливании.

Chyb, s nimiž se v jiných hrách Ubisoft obvykle jsem narazil na ne příliš často, v Breakpoint запредельное množství. Pak černá obrazovka namísto menu, pak úkoly nejsou aktualizovány, takže tvoří перезапускать jejich posledního uložení, pak s tím, že nelze komunikovat. Ale nejvíce je trápí problémy s výkonem. Centrální databáze, kde obývají klíčové postavy —obdoba věže z Destiny se снующими tam-sem ostatními hráči. Matoucí, je od těchto uživatelů žádný, ale kvůli nim a personální frekvence klesá, a hrdinové, s nimiž je třeba mluvit, mohou прогрузиться jen deset sekund po svém příchodu na “úřad”.

Před odjezdem na úkol, v táboře, může zvýšit výdrž a další vlastnosti

***

Breakpoint připomíná parodii na hry Ubisoft, spíše než kompletní nový projekt nakladatelství. Kdyby se někdo rozhodl udělat vtip a закинул v jednom chan a prvky Ghost Recon, a které tvoří The Division, a špetku “Ассасинов”, a pak приправил vše horou microtransactions — oni jsou, mimochodem, ne moc na něco vliv, ale stále směšně vypadají v menu.

Vývojáři se zjevně nechápali, co chtějí dělat. Breakpoint, zdá se, vytvořil vedoucí, který každý měsíc vlezl do kanceláře a zeptal se: “A to je možné přidat? A tohle? A tady je to tady je?” — a to vše se nakonec ukázalo v ní. Někdy, po hromadách oprav, Breakpoint bude snesitelné hrou. Věděl Ubisoft, na tento účet je možné prožít u novinky je mnohem větší šanci, že se z stavu перманентного позорища, než Anthem, ale pokud se bude odeslán na skládku spolu s nejnovější “mistrovské dílo” BioWare.

Přednosti:

• některé zajímavé mechaniky, ať realizovány nejsou ideální;
  • střílet do hlavy je hezké, a to zejména v místech vysoké úrovni;
  • v co-op si můžete vychutnat striptérka databáze a аванпостов.

Nevýhody:

• nevhodné systém barevných zařízení;
  • monotónní mise nutí se pohybovat po celé (немаленькой!) kartou;
  • za příběhem nudné sledovat;
  • prvky simulátoru přežití nemá vliv na hratelnost;
  • četné chyby, nedostatky a chyby;
  • centrální локация s ostatními hráči není potřeba a jen brání.

Grafika

Někdy hra vypadá tak v pohodě, že chci dělat screenshoty, a občas textury se nepodařilo načítat. S lidmi to samé, co někdo namaloval dobře, na jiných vypadat děsivě.

Zvuk

Herci v anglické verzi sebral není nejúspěšnějších — některé vůbec hrát neumí. Plus jejich repliky často обрываются. A hudba… No, něco někdy zní, jako by, kompozice a ne ty špatné.

Jedinou hru

Při hře samotné budete sami, roboty přidá později. Celkem nepravděpodobné, že vzniknou, to je právě to rychle наскучит. A ještě vás bude dostat мигающая nápis v rohu, nabízející pozvat přátele.

Kolektivní hra

Nejlepší považovat hru jako družstevní GTA, kde jste залетаете vrtulníkem na základnu, všechny крушите, ve všech střílet a všechny взрываете. Získat roli dělníků-sabotérů a provádět synchronní záběry únavné, protože hra nemá za to odměňuje.

Celkový dojem

Zálivkou různých nápadů, které nejsou propojeny navzájem. U Ubisoft byly všechny šance na to, aby perfektní pokračování Wildlands, ale místo toho je сотворила nějaký monstrum.

Hodnocení: 4,0/10