GreedFall — opět do stejné řeky. Recenze

Focus Home Interactive

Vydavatel v Rusku
“СофтКлаб”

Developer
Spiders

Minimální požadavky
Procesor Intel Core i5-3450 3,1 Ghz/ AMD FX-6300 X6 3,5 Ghz, 8 Gb RAM, grafická karta s podporou DirectX 11 a 2 Gb paměti, jako je například NVIDIA GeForce GTX 660 /AMD Radeon HD 7870, 25 Gb na pevném disku, online Steam účet

Doporučené požadavky
Procesor Intel Core i5-4690 3.5 Ghz/ AMD FX-8300 3,3 Ghz, 16 Gb RAM, grafická karta s podporou DirectX 11 a 4 Gb paměti, jako je například NVIDIA GeForce GTX 980/AMD Radeon RX 590

Datum vydání
10. září roku 2019

Věkovou hranici
Od 17 let

Platformy
PC, Xbox One, PS4

Oficiální internetové stránky

Hra je testován na PC

Studio Spiders už téměř deset let snaží podmanit si role Olymp, počínaje málo známý, ale zábavné Faery: Legends of Avalon. V příštím projektu — of Orcs and Men, (se sídlem v tandemu s Kyan) se narodila formule, kterou vývojáři chtě-nechtě dodržují dodnes. Na jedné straně, u francouzů získané zajímavé, propracované světy a v celku stravitelný příběh. Na druhé straně — musel neustále běhat po úzkých chodbách a pumpovat charakteru v rámci lakomý rpg systému. GreedFall větší, jasnější a bohatší ve všem — ona se snaží prolomit začarovaný kruh. Nakonec to dopadlo? Víte, Piranha Bytes dělá cokoliv, a ukázalo se “Gothic”. To je u Spiders stejně.

⇡#Místa dost pro všechny

Na kontinentu разбушевалась záhadná nemoc — малихор. Mor není lék, a výsledek pro všechny nakazily jeden — bezprostřední smrt v utrpení od příšerné bolesti. Že věda Provozoval Aliance, že magie, Thelema — všechny jsou stejně neschopný proti onemocnění. Naděje na vyléčení se objevil s otevřením ostrova Střelnice-Фради.

U původních obyvatel k малихору imunitu. Samozřejmě, že všechny státy spěchal zvládnout ráj. Tam udržuje cestu hlavní hrdina — cyr-de Сарде, jmenovaný velvyslanec jménem Společenství obchodníků. Spolu s ním (nebo s ní) na ostrov jezdí bratranec Konstantin, aby převzít roli místokrál v Nové Серене — hlavní město Společenství v těchto dalekých zemích.

Nastavení vzhledu hlavního hrdiny je vybaven jako psaní portrét — zajímavé zjištění

Svět hry je plně vytvořen, i když аллюзии zřejmé. V různých фракциях snadno uhodnout, Indie, Anglie a nějaký Španělska dobách Velkých geografických objevů. Obyvatelé Thelema zuřivě věří v Boha a síly inkvizice насаждают své náboženství, Aliance není jen věda, ale Společenství, od osoby, kterou podporujeme, se snaží všem zalíbit. Nesmíme zapomenout na скрытных навтах — монополистах v otázce námořní dopravy. Tak pestrý straně se snaží dostat v Novém Světle… omlouvám se, na Střelnici-Фради, kde domorodé obyvatelstvo uctívá jednotu s přírodou a vůbec обрадовалось novým sousedům. Nejbohatší půda, aby взрастить ostré konflikty a vzrušující historii. Jako by.

Náš hlavní cíl — najít lék od малихора, ale stále ne nadarmo hrdiny byla velvyslankyní Společenství. GreedFall bere peppy start a okamžitě poklesy v politické игрища. Pro začátek je třeba se všemi se seznámit, takže se vydáme na prohlídku столицам frakcí, a k островитянам určitě se ti již затеяли bitvu s osadníky.

Vyjdete za brány Nové Serena, tak a chce vdechnout naplno čerstvý vítr, je tak úžasný výhled se otevírá před očima. Krajiny umělcům uchýlili ke slávě. Jistě, GreedFall — nejkrásnější hra studia. A je prostorná. I bez velkého bezproblémové světa, ale Střelnice-Фради rozdělen na tucet malých otevřených míst, ve stylu Dragon Age: Inquisition.

Úroveň představení u Spiders silně vzrostl. Škoda, kolečky hra zřídka hýčkat

Vývojáři rozhodně inspirováni populární fantasy série od BioWare. Hra je ve své struktuře velmi usilovně snaží, aby to znělo jako tvoje kreativita starších kolegů na dílně. V příběhu paralelně vyvíjí několik řad, a budete muset balancovat mezi zájmy různých frakcí. Čím více pomáháte jedné straně, tím obtížnější bude navázat vztahy s jeho nepřáteli.

Scénáristé se snažili tvořit vícerozměrný vyprávění se spoustou vazeb. Na hlavní příběh ovlivňují nejen přijatá vámi v klíčových okamžicích řešení, ale další pochůzky, a dokonce i to, v jakém pořadí jste provedl některé questy. Na jedné straně, to všechno tam opravdu je v GreedFall. Na druhé straně — na kostce všechno zní, kam se větší, než se ukáže ve skutečnosti je. Jako by si autorský záměr, a je velmi škoda, že neměli dost sil, prostředků nebo zkušeností pro jeho realizaci v plné síle.

GreedFall postrádají hloubku zpracování a pozornost k detailu. Vzrušující dějové linie kazí условностями. Například, v jedné z epizod je třeba sledovat dávky alkoholu, pohřešované z přístavu při příjezdu. Na molu stojí osamělý таможенник, který říká: říkají, paměť špatná, s nákladem nějaký problém byl, závěr-je to v šuplíku, ale klíč ztratil. Truhla s dokladem stojí za to okamžitě. Klíč, mimochodem, leží nedaleko. Scéna tak нелепа, že nevědomky смеешься.

Střelnice-Фради obzvláště krásné při západu slunce. Ano, je zde realizován kompletní cyklus dne a noci

Takové nesmysly se vyskytují všude a kazí i dobré příběhy. Vývojáři se snažili na každý úkol запихнуть nelineární nárůst. Rpg systém poskytuje včetně dovednosti pro interakci s okolím a встречными znaky: charisma pomáhá dosáhnout požadovaného v rozhovoru, věda dává možnost vyhodit do povětří zdi, hackování zámků jasné, pro co, a tak dále. Ale někdy se různé možnosti řešení problému se mísí zvláštním způsobem.

Například, je třeba vyslídit tajemství šlechtice. Jak? Sestoupit na druhé patro a, pokud je k dispozici charisma, schopen mluvit прислугу. I když proč, protože před дворецким na stolku leží doklady a lákají červená záře, naráží na příslušenství k pozemku. Přečtěte si hrdina může bez jakýchkoli dovedností, a papíry dost pro propagaci квесту. Výsledek je stejný. Proč dva způsoby, jak? Tak zvláštní nelineární nárůst zájmu klíště se sejdou více než jednou.

Pro spravedlnost je, někdy je výběr skutečně vliv na události. Častěji důsledky rychlé-fix — kdo z третьестепенных postav přežije, kdo zemře. Nicméně někdy může potřebovat pomoc frakce, kterou si mnoho hodin выручали, než, jak se ukázalo, mají zjednodušit si život teď. Je možné opačná situace — jste nuceni požádat o službu temná osobnost, kterou kdysi вставляли tyčinky do kola. Hrát od tohoto značně jednodušší, nebo těžší, nebude se stává, ale tam je příjemný pocit, že vaše rozhodnutí mají následky.

Někdy od nepřítele můžete zbavit stále tichý. Je divné, že v bohatém stromovém zobrazení čerpání pouze jedna dovednost je spojena s стелсом

Škoda, že obvykle nás dal před volbou strany, ale nedala hrát roli. V GreedFall morálka hrdina definován сценаристами. Samozřejmě, že takový přístup může fungovat, ale ani The Witcher, které mají předem прописанного protagonista, který umožnil hrát odstíny šedé. Эмиссар de Сарде — hrdina až do morku kostí, a dokonce i výběr mezi zabitím a milosrdenství stojí za to pouze v tom případě, když je nepřítel a je pravda отвратителен. Jen pod závěs nesmí být trošku tvrdší.

⇡#Od bodu k bodu

Je snadné pochopit, odkud se všechny konvence. Za nimi u Spiders žádné velké vydavatele s peněžní pytle, a musel se šetřit. Kvůli лихого dobrodružství můžete zavřít oči na схематичную, občas dokonce топорную podání, na opětovné použití jedné a té samé místnosti nebo paláce na mnohokrát. Vážně, v hlavních městech tří kulturně odlišných států paláce jsou uspořádány naprosto shodné! Jen by bylo zajímavé hrát. A tady u GreedFall problémy. Kořen je v tom, že její svět je nudný prozkoumat. Dokonce i zbytečné, protože je to statická.

Hlavní pravidlo — nesnažte se sbalit s přímou silnice až na další místa určení v zadání. Viděli v dálce mlýna, se držel pohledem za pěšinu, vedoucí hlouběji do lesa? Ignorujte. Nic tam není: ani nové dobrodružství, ani hodnotné odměny, ani příběhy. Hra je absolutně nemotivuje studie. Ať je to kam просторней ve srovnání se všemi předchozími projekty studia, ale autoři zapomněli, že spolu s tím se musí měnit i přístup ke zprávě. V GreedFall všechny akce se konají výhradně uvnitř questy, a случайностям — vně kolize s místní faunou nebo bandity — zde není místo.

Oltáře, které dávají extra body dovedností — jediný důvod, proč se rozhlédl po krajině

Soustřeďte se na plnění úkolů, a pak od GreedFall zase bavit. Ve své nejlepší okamžiky se šikovně zamíchá bitvy s dialogy a procházky uprostřed krásné krajiny. Souboje jsou pěkné, velmi rychlé ovládání a na pocity se podobají jednoduchý слешер. Zpočátku akce v arzenálu málo: jednoduchý úder, zesílený (kvůli накапливаемой vztek), kop, выводящий nepřítele z rovnováhy, daňovým únikům a парирование. Stát v ochranném stojanu nelze, než hra motivuje k aktivní činnosti. Následně arsenal naplněna ručních palných, kouzla, pasti a další užitečné dovednosti, v závislosti na čerpání charakter. V nejtěžších situacích je možné dát pauzu a přemýšlet nad taktikou.

Dialogy, na oplátku, není блещут. Je vidět, jak autoři velmi snažili shrnout maximum smysl v nejméně slov. Ale to je komplexní umění, takže rozhovor je někdy vypadají nepřirozeně a odpovědí kriminální málo. Zde úspory také vede k казусам. V prvních minutách na ostrově jsme se seznámí s místní princeznou Сиорой, která se ihned zapíše na vás v напарники. Myslíte, že teď расспросите аборигенку o místním быте? Není tu něco bylo. Jediná možnost pro konverzaci — požádat o otci. Slovy “nikdy jsi vyprávěla o svém otci…”. Velmi vhodné po asi pěti sekund datování. De Сарде, ano, jste diplomat!

Je třeba poznamenat, že sami напарники, jejich charakter a motivace jsou uvěřitelné. Prostě se jim v pravou chvíli, na základě rozhodnutí scénáristy a поторопить události nebude fungovat. Samozřejmě, každý припас pro nové zkušenosti osobní pochůzku. Opět platí, že na konvence může zavřít oči. Ale nikam vám není dostat se z nekonečné terénní výzkum z bodu A do B, pak V D, dokud se переберете celou abecedu, po němž přejdete na druhý kruh.

Souboje s bossy vyšel vzrušující, ale na poslední stejných bitev s Brankáři se stává příliš mnoho

Někdy jde o bodu absurdity. Jedním z úkolů patnáct minut reálného času гоняет vás na tři локациям mezi tuctem kamarádů, dialogy s nimiž není vůbec interaktivní. A nic víc není. K některým se postavy v tomto úkolu se vrátí na dvakrát, že vypadá skutečný издевательством. Protože nelze rychle přejít na požadovanou tábora z jakéhokoliv místa. O ne, nejprve buďte laskaví добежать do nejbližšího tábora, odkud je možný “teleport”. Ujišťuji vás, že jste возненавидите vstup do paláce.

* * *

Vytrvalost francouzů potěší. Tvrdohlavě jít k cíli. Škoda, že nakonec dělají, nebo malý krok vpřed, nebo vůbec šlapat vodu. GreedFall, rozhodně jejich nejlepší úspěch v okamžiku. To, že jsou některé výhrady, skvěle vypadá, vypráví zajímavé příběhy a v продуманном světě. Koneckonců, v ní elegantní ve své jednoduchosti bojový systém. Ale zatraceně chybí pozornost na malé věci. Spiders je třeba naučit se naplní otevřené světy událostmi. Kluci, поучитесь i když by to u Piranha Bytes.

Přednosti:

• okouzlující výhled na Střelnici-Фради;
  • zkoumal svět a postavy;
  • v квестах vyskytují opravdu fascinující historii;
  • незамысловатая, ale příjemná bojový systém.

Nevýhody:

• zvláštní, občas nesmyslné nelineární nárůst;
  • mimo questy, svět statický a zkoumat to nemá smysl;
  • trapné dát бросающуюся do očí úspory zápory, ale ambice zjevně bylo mnohem více, než studio dokázalo vytáhnout.

Grafika

Dobrý detail a okouzlující scenérie, bok po boku s trapné animace a všudypřítomné opakovaným použitím vývoj na úkor vnímání hry.

Zvuk

Olivier Деривьер (Olivier Deriviere), jako vždy, odvedl skvělou práci tím, že píše запоминающуюся hlavní téma a оживив Střelnice-Фради etnickou hudbou. Ano a herci озвучения se snažili, důraz u ostrovanů byl zajímavý.

Jedinou hru

Je to dobrá RPG se zajímavými bojuje, promyšlený svět a dobrý příběh. Ale stále není bez problémů a s utkvělou terénní výzkum na маркерам.

Kolektivní hra