GreedFall — koji puta u istu rijeku. Osvrt

Focus Home Interactive

Izdavač u Rusiji
“СофтКлаб”

Developer
Spiders

Minimalni zahtjevi
Procesor Intel Core i5-3450 3,1 Ghz/ AMD FX-6300 X6 3,5 Ghz, 8 Gb RAM-a, grafička kartica s podrškom za DirectX 11 i 2 Gb memorije, kao što je NVIDIA GeForce GTX 660 /AMD Radeon HD 7870, 25 Gb na hard disku, račun u Steam

Preporučeni zahtjevi
Procesor Intel Core i5-4690 3,5 Ghz/ AMD FX-8300 3,3 Ghz, 16 Gb RAM-a, grafička kartica s podrškom za DirectX 11 i 4 Gb memorije, kao što je NVIDIA GeForce GTX 980/AMD Radeon RX 590

Datum izlaska
10 rujna 2019 godine

Dobna granica
Od 17 godina

Platforma
PC, Xbox One, PS4

Službene stranice

Igra je testirana na PC

Studio Spiders već gotovo deset godina pokušava osvojiti uloga Olymp, počevši s malo poznat, ali занятной Faery: Legends of Avalon. Sljedeći projekt — of Orci and Men (osnovan u tandemu s Cyanide) rođena formula, kojoj programeri, hoćeš-nećeš, poštuje i dan danas. S jedne strane, francuzi dobiti zanimljive, razvijeni svjetove i općenito probavljiv priča. S druge, morali stalno trčati kroz uske hodnike i pumpa karaktera u okviru škrt rpg sustava. GreedFall više, jače i bogatije u svemu — ona se bori razbiti začarani krug. Što se tada dogodilo? Znate, Piranha Bytes čini ništa, a dobiva se “need for speed”. Evo i ja Spiders na isti način.

⇡#Mjesta dovoljno za sve

Na kontinentu разбушевалась neobična bolest — малихор. Od kuge nema lijeka, a ishod za sve ugovaranje jedan — skore smrti u patnji od cudno boli. Da je znanost Mosta Saveza, da je magija Teleme — svi jednako nemoćni protiv bolesti. Nade lijek pojavio s otvaranjem otoka Thier-Фради.

Kod autohtonog stanovništva na малихору imunitet. Naravno, sve države potrčala svladati kutak raja. Do istog čuva put glavni lik — cyr des Сарде, imenovani ambasador od lica Commonwealth trgovaca. Zajedno s njim (ili njom) je poslan na otok cousin Konstantin, da preuzme ulogu bana u Novom Серене, glavnom gradu Commonwealtha u tim dalekim zemljama.

Podešavanje izgleda junak je namješten kao što je pisanje portret — zanimljiv nalaz

Svijet igre potpuno skovao, iako aluzije su očite. U različitim фракциях lako pogoditi Indiju, Englesku i neku Španjolsku vremena Velikih geografskih otkrića. Stanovnici Teleme bijesno vjeruju u Boga i snaga inkvizicije dobara svoju vjeru, za Savez postoji samo znanost, a Zajednica, od lica koje se zalažemo, pokušava svima ugoditi. Ne mogu zaboraviti i скрытных навтах — монополистах u pitanju pomorski promet. Tako разношерстные strane pokušavaju da žive u Novom Svjetlu… oprostite, na Strelištu-Фради, gdje je autohtono stanovništvo reveres neposredan dodir s prirodom i ne обрадовалось novim susjedima. A bogata zemlja, da взрастить oštre sukobe i uzbudljivu povijest. Poput bih.

Naš glavni cilj — pronalaženje lijekova za малихора, ali ipak nije uzalud junaka imala ambasador Commonwealtha. GreedFall uzima energičan početak i odmah spustio u političke igre. Za početak treba sa svima da se upoznaju, pa idemo na izlet na столицам frakcije, i na островитянам obavezno pogledati — one su već započeli bitku s doseljenicima.

Ostavljajući iza vrata Novom Serena, tako i želim udahnuti punim plućima svježi vjetar, tako prekrasan pogled se pruža pred očima. Krajolik umjetnicima uspješna na slavu. Svakako, GreedFall — najlepsa igra studiju. I to je prostrana. Neka bez velikog bešavnih svijeta, ali Thier-Фради je podijeljena na desetak malim otvorenim mjestima, na način Dragon Age: Inquisition.

Razina produkcije kod Spiders je znatno porastao. Šteta, valjcima igra rijetko mazi

Programeri definitivno budu inspirirani popularnog fantasy serijom od BioWare. Igra je u svojoj strukturi vrlo pokušava izgledati kao na kreativnost starijih naših kolega. U priči paralelno razvija nekoliko linija, a morate žonglirati između interesa različitih frakcija. Što više možete pomoći s jedne strane, teže će se uspostaviti odnos sa svojim neprijateljima.

Scenaristi su pokušavali da izgrade multi-dimenzionalni niz priča s puno veze. Na glavnu priču ne samo da utječu primljeni vama na ključne trenutke odluke, ali i dodatna zaduženja, pa čak i ono u što bi ste radili neke zadatke. S jedne strane, sve to stvarno postoji u GreedFall. S druge strane — na riječima sve zvuči kamo veći, nego ispada da se zapravo. Kao da shvatite autorov koncept, i šteta što nije imala dovoljno ljudstva, sredstava ili iskustva za njegovu provedbu u punoj snazi.

GreedFall nedostaje dubine razrade i pozornost na detalje. Uzbudljive priče linije razmažena условностями. Na primjer, u jednoj od epizoda se mora pronaći stranku alkohola, nedostaje iz luke na dolasku. U marini stoji usamljeni таможенник, koji kaže: kažu, loša memorija, opterećen neki problem je, zaključak je nešto u ladici, ali ključ se izgubio. Kovčeg s dokazom o isplati odmah. Ključ je, usput rečeno, leže uokolo u blizini. Scena je toliko smiješna, da nesvjesno смеешься.

Thier-Фради posebno je lijep u vrijeme zalaska sunca. Da, tu je implementiran puni ciklus dana i noći

Takve gluposti nalaze se posvuda i pokvariti čak i dobre priče. Programeri su pokušali na svaki zadatak запихнуть nelinerarnost. Uloga sustav daje uključujući i vještine za interakciju s okolinom i встречными likovima: karizma pomaže da se postigne željeni u razgovoru, znanost daje priliku dići zid, sjeckanje dvoraca jasno zašto, i tako dalje. Samo ponekad različite mogućnosti rješenja problema spaja na čudan način.

Na primjer, treba iščačkati tajna velikaši. Kako? Spuštamo se na drugi sprat i, ako imate karizmu, разговорить прислугу. Iako je zašto, jer prije butler na stolu leže dokumente i zvat crvenim svjetlom, što upućuje na pripadnost na parceli. Pročitajte junak je u stanju, bez ikakvih vještina, i vrijednosnih papira dovoljno za promicanje po zadatku. Rezultat je isti. Zašto dva puta? Tako je čudna nelinerarnost radi kvačicu će se sastati puta.

Pravde radi, ponekad izbor je stvarno utječe na događaje. Češće neposredne posljedice — tko od третьестепенных likova će preživjeti, tko će umrijeti. Međutim, s vremena na vrijeme može zatražiti pomoć frakcije, koju mnogo sati выручали, nego, kako se ispostavilo, pojednostavljene sebi život sada. Moguća je obrnuta situacija — vi ste morali pitati o usluzi mračnu ličnost, koja je nekada vadite štap u kotač. Igrati od toga jako je lakše ili teže ne postaje, ali ima ugodan osjećaj, da svoje odluke imaju posljedice.

Ponekad od neprijatelja može se riješiti još tihog. Čudno da je u bogatoj stablu podigla je samo jedan vještina povezan sa стелсом

Šteta što se obično nas stavljaju pred izbor strane, ali ne daju igrati ulogu. U GreedFall moralni lik junaka definiran сценаристами. Naravno, takav pristup može funkcionirati, ali čak i The Witcher, nakon što je unaprijed прописанного протагониста, smije igrati nijansama sive boje. Эмиссар de Сарде — junak do kostiju, pa čak i izbor između ubojstva i milošću vrijedi samo u slučaju kada je neprijatelj i istina отвратителен. Samo na kraju dopustiti da postane malo teže.

⇡#Od točke do točke

Lako je razumjeti, odakle je sve konvencije. Interesovalo kod Spiders nema velikog izdavača s novčanim vrećama, pa je morao da se štedi. Radi лихого avanture mogu zatvoriti oči na схематичную, ponekad čak i топорную dovod, na ponovno korištenje istog sobe ili palače i mnogo puta. Ozbiljno, u glavnim gradovima tri kulturno različitih država palače, stvorio je potpuno identičan! Samo bi bilo zanimljivo igrati. I ovdje kod GreedFall problema. Njihov korijen u tome što joj je svijet dosadno istražiti. Čak i besmisleno, jer on je statično.

Najvažnije pravilo — ne pokušavajte skretanje s ravnim cestama do sljedećeg odredišta u poslu. Ugledali u daljini vjetrenjača, uhvaćen okom za put koji vodi u dubinu šume? Ignorirati. Tamo nema ničega: ni nove avanture, niti stoji nagrade, niti priča. Igra apsolutno ne potiče istraživanje. Neka ona gdje prostraniji u odnosu s bilo kojim prethodnim projektima studiju, ali su autori zaboravili, da zajedno s toga se mora mijenjati i pristup повествованию. U GreedFall svi događaji se odvijaju isključivo unutar zadataka, a случайностям — izvan sukoba s lokalnim fauni ili razbojnika — ovdje nema mjesta.

Oltari, daju dodatne bodove vještine — jedini razlog bacite pogled na okolicu

Usredotočite se na izvršavanju zadataka, a onda GreedFall uspjeti zabaviti. U najboljim svojim trenucima ona je vješto miješa bitke s диалогами i šetnjama na pozadini prekrasnih krajolika. Borbe su se lijepo, s vrlo osjetljiv kontrolom, te osjeća podsjećaju jednostavna слешер. U početku je akcija u arsenalu malo: jednostavan udarac, stark (zbog накапливаемой bijes), udarac, выводящий neprijatelja iz ravnoteže, utaje i парирование. Stajati u zaštitnoj stalak ne, nego igra motivirajuće djelovati. Nakon toga arsenal ispunjen lakog naoružanja, uroka, zamke i drugim korisnim vještinama, ovisno o podigla karaktera. U osobito teškim situacijama možete staviti pauzu i razmisliti nad taktikom.

Dijalozi, pak, ne блещут. Vidi, kako se autori vrlo pokušali smjestiti najviše smisla u najmanje riječi. Ali ovo je komplikovana umjetnost, zašto razgovora ponekad izgledaju neprirodno, a odgovora преступно malo. Ovdje ušteda također dovodi do казусам. U prvih nekoliko minuta, na otoku upoznajemo s lokalnim princeza Сиорой, koji je odmah snimljen na vas u напарники. Mislite, sada pitajte аборигенку o lokalnoj быте? Ne tako brzo. Jedina opcija za razgovore — pitati o svom ocu. Riječima “ti nikad nije rekla o svom ocu…”. Vrlo prikladno nakon otprilike pet sekundi poznanstva. De Сарде, da ste diplomata!

Treba napomenuti da sami напарники, njihov karakter i motivacija predstavljaju uvjerljiv. Samo se oni u pravom trenutku, na adresu scenarista, a поторопить događaj ne dogodi. Naravno, svaki припас za протагониста osobno poslanje. Opet, na iznos može se zatvoriti oči. Ali nigdje ne uzimajući daleko od beskonačne trčkaranje od točke A do B, a zatim, U, D, sve dok ne переберете cijelu abecedu, nakon čega se ide na drugi krug.

Borbe šef je izašao prekrasan, ali do kraja iste bitke s Čuvari postaje previše

Ponekad dolazi do apsurda. Jedan od zadataka petnaest minuta u stvarnom vremenu гоняет vas na tri lokacije između desetak sugovornika, dijalog s kojima se uopće ne interaktivni. I više ništa nema. Na nekim likovima u ovoj potrazi povratak dva puta, da izgleda pravi издевательством. Uostalom, ne možete brzo premotati na željeni kamp iz bilo koje točke. O, ne, prvo budite ljubazni doći do najbliže logore, odakle se nije uključen u cijenu “teleport”. Ja vas uvjeravam, vi ste возненавидите posjetiti palače.

* * *

Upornost francuza oduševljava. Oni teško dolaze do svog cilja. Šteta, da na kraju čine ili mali mali korak naprijed, ili uopće ne otkucava na mjestu. GreedFall, svakako njihovo najbolje ostvarenje u ovom trenutku. Ona je, po nekim rezervacije, divno izgleda, priča zanimljive priče u продуманном svijetu. Na kraju, u njoj elegantna u svojoj jednostavnosti sustav borbe. Ali prokleto nedostaje pažnje na detalje. Spiders morate naučiti kako se napuniti otvorene svjetove događajima. Dečki, поучитесь barem ovdje kod Piranha Bytes.

Prednosti:

• fascinantno krajolik Thier-Фради;
  • istražena svijet i likovi;
  • u gostima susreću stvarno fascinantan povijesti;
  • jednostavna, ali lijepa sustav borbe.

Nedostaci:

• čudno, ponekad besmislena nelinerarnost;
  • izvan zadataka svijet statično i istražiti ga nema smisla;
  • neugodno staviti бросающуюся u oči uštede u kontra, ali ambicije su jasno bili su puno više nego studio uspio izvući.

Grafika

Dobra pojedinostima i snowboard krajolik u kombinaciji s nespretan animacije i sveprisutan ponovio pomoću zbivanja u štetu percepcije igre.

Zvuk

Olivier Деривьер (Olivier Deriviere), kao i uvijek, napravio izuzetan posao, pišući privlačan glavnu temu i оживив Thier-Фради etničku glazbu. Da, i glumci озвучения pokušali, naglasak kod otočana je bio zanimljiv.

Slobodan igra

Odlična RPG sa zanimljivim borbe, promišljen svijetom i dobru priču. Ali još uvijek ne bez problema i opsesivno trčkaranje na markeri.

Kolektivna igra